Кількість
|
Вартість
|
||
|
Порівняно з попередником, довжина кросовера збільшилася на 141 мм і досягла 4300 мм, а колісна база підросла до 2600 мм – це на 62 мм більше, ніж раніше. Об'єм багажника додав 73 літри (434 л). Повністю змінилася і дизайнерська парадигма: доброзичливі «плюшеві» форми поступилися місцем куди більш агресивним рубаним лініям. Тепер найменший кросовер у лінійці Peugeot схожий на старші моделі 3008 та 5008.
А ось ухил у бік іміджевості нікуди не подівся: 2008-й отримав унікальні колісні диски нового дизайну (максимальний розмір тепер – 18 дюймів) і обзавівся кількома новими кольорами. Серед них насичено червоний Elixir Red, тришаровий небесно-блакитний металік Vertigo Blue та яскраво-жовтогарячий Fusion Orange, який не буде доступний жодній іншій моделі бренду. Задня частина кузова версій GT-Line та GT традиційно забарвлена у чорний матовий.
Інтер'єр новинки також не змусить нудьгувати. Покупцям доступний широкий вибір кольорів та фактур. Виконанням GT і GT-Line належить атмосферне підсвічування інтер'єру, що пропонує на вибір вісім відтінків. А головна особливість інтер'єру нового 2008 - фірмовий i-Cockpit 3D з голографічним дисплеєм. Завдяки цій технології інформація відображається не в одній площині, а ніби парить у повітрі.
Крім того, комплекс Peugeot i-Cockpit 3D має на увазі десятидюймовий тачскрин мультимедійної системи, що підтримує Android Auto та Apple CarPlay. Є навігація TomTom з функцією інформування про трафік, а як опція доступна преміальна аудіосистема FOCAL. Вона включає 12-канальний 515-ватний ресивер, 10 динаміків і сабвуфер. Серйозно розширився список систем допомоги водієві: як щодо паркувального автопілота чи функції автоматичного гальмування при виявленні велосипедистів та пішоходів?
Батарея ємністю 50 кВтг забезпечить запас ходу 310 км. Потужність електричного кросовера - 136 к.с., момент, що крутить, - 260 Нм.