Кількість
|
Вартість
|
||
|
NIO ET7 – це повністю електричний 4-дверний преміальний седан, який зберіг багато елементів дизайну свого попередника NIO ET Preview 2019 року.
Характеристики NIO ET7
Електромобілі NIO мають низку унікальних аспектів. Наприклад, змінний блок акумулятора, який повинен позбавити автовласників довгого очікування зарядки. У зв'язку з цим новий седан NIO ET7 можна придбати без батареї. Він матиме три варіанти комплектації:
Базова версія пропонує батарею ємністю 70 кВт*год. Вона забезпечить запас ходу на 500 км за циклом NEDC (350 км за циклом EPA).
У більш дорогій версії електромобіль оснащується батареєю ємністю 100 кВт*год, яка повинна мати запас ходу до 700 км за циклом NEDC (500 км за циклом EPA).
Преміальна версія оснащуватиметься твердотільний акумулятор ємністю 150 кВт*год. Запас ходу по циклу NEDC становитиме близько 1000 км (700 км за циклом EPA). Варто відзначити рішення використання твердотільних акумуляторів. Розробки в рамках цієї технології ведуться досить давно, проте використання цього виду акумуляторів попередніми виробниками навряд чи можна було б назвати економічно успішним. Можливо, команда NIO досягла значного прогресу в цій сфері. Але про це трохи згодом.
Електрокар NIO ET7 має однакову силову установку у всіх комплектаціях. Вона є двома електромоторами по одному на кожній осі. Тим самим електромобіль отримує повний привід, а його потужність складає 480 кВт (653 к.с.). Розгін 0-100 км/год триває 3,9 секунди.
Дизайн
Екстер'єр NIO ET7 повторює риси своїх попередників. Вузькі передні та задні фари, а також обтічний корпус надають агресивності та бажаності даному седану. ДхШхВ(мм) = 5098 х 1987 х 1505. Колісна база = 3060 мм. Наявність панорамного даху багато в чому зумовлена бажанням знизити коефіцієнт аеродинамічного опору, що становить 0,23. Виробник заявляє про розвинену систему автопілота 3-го рівня. Його забезпечує система AQUILA, представлена у вигляді 33 камер, радарів, лідарів та ультразвукових датчиків по периметру всього електромобіля. А також цю систему доповнюють 4 процесори NVidia Orion SoCs представлені у вигляді комп'ютера Adam, який виконує обробку та обчислення вхідних даних у розмірі до 800 трильйонів операцій на секунду.
У салоні використовується шкіра nappa та ротанг. На центральній панелі розташований мультимедійний сенсорний екран діаметром 12,8 дюйми. Перед водієм на панелі приладів також є дисплей діаметром 10,2 дюйма. На ньому відображаються основні параметри руху автомобіля. Над центральною панеллю розмістився голосовий помічник малюка NOMI, який сподобався багатьом автовласникам попередніх моделей компанії.
Висновок
Автомобільна компанія NIO вважається найшвидшою в Китаї. Вона вже має ряд успішних моделей, таких як кросовери ES6, який вже поставив безліч рекордів за швидкістю та маневреністю. Однак, повертаючись до седана NIO ET7, варто зазначити, що він подає дуже великі надії навіть за умови, що версія з твердопаливним акумулятором з'явиться не раніше 2022 року. За останні півтора роки компанію трусили кризи різного роду. І пандемія була далеко не єдиною причиною. До того ж, минулого року знизилися державні субсидії на електромобілі. Однак, завдяки підтримці різних державних структур компанії все ж таки вдалося впоратися з проблемами, що обрушилися на неї, і вирулити на більш гладкий шлях. Седан NIO ET7 є своєрідною квінтесенцією подолання всіх негараздів, і тому виробник дуже трепетно підійшов до його створення. А які у вас враження про цей електрокар? Ділиться ними та залишайте свої відгуки про NIO ET7 в коментарях.