Кількість
|
Вартість
|
||
|
Китайська компанія NIO, відома насамперед участю в автоперегонах Formula E, представила свій другий електричний кросовер. Модель називається ES6 і, як не важко здогадатися, вона компактніша і дешевша за перший електромобіль — ES8.
ES6 компактніший за свого «старшого брата», але за низкою характеристик навіть перевершує його. Довжина машини 4850 мм, ширина 1950 мм, висота - 1768 мм. Китайці стверджують, що це перший автомобіль у класі з гібридною структурою кузова, який на 90% складається з авіаційного алюмінію, а на 10% - з вуглеволокна і пластику.
Ще одна «фішка» ES6 – використання одночасно переднього електромотора з постійними магнітами і заднього – з індукційними. Це також зроблено вперше у класі та ось для чого. Передній електромотор потужністю 218 л. з постійними магнітами дуже ефективний: втрати енергії становлять лише 3%. Задній, з індукційними магнітами, залежно від версії розвиває або ті ж 218 к.с., або 326 к.с. - він настільки ефективний, зате за необхідності забезпечує стрімке прискорення.
Залежно від потужності заднього електромотора, розгін з 0 до 100 км/год у NIO ES6 займає 5,6 або 4,7 секунди. Це повільніше більшого кросовера ES8: незважаючи на більшу вагу, він набирає «сотню» за 4,4 секунди — завдяки електромоторам сумарною потужністю 653 к.с.
А головна перевага ES6 над ES8 — у запасі ходу. Крім базової 70-кіловатної батареї для новинки доступна і більш ємний блок акумуляторів - на 84-кв. Завдяки цьому пробіг на одному заряді в залежності від версії варіюється від 410 до 510 км. У ES8 він становить 355 км. Щоправда, ці дані отримані за застарілою та вельми оптимістичною методикою NEDC.
Як і ES8, ES6 матиме ще одну перевагу — можливість швидкої зміни батареї на спеціальних станціях. При цьому сама батарея не продається разом з автомобілем, а береться в оренду. Ціна машини виявляється приблизно на чверть нижчою, але за оренду покладено щомісячний платіж.
За своїми характеристиками NIO ES6 виявляється прямим конкурентом нового кросовера Tesla Model Y, який також випускатиметься, зокрема, в Китаї. При цьому продажі ES6 стартували вже навесні 2019 року, в той час як Tesla випустила свою машину тільки в 2020 році. Грає на руку NIO і ціна – залежно від версії ES6 коштуватиме від 52 до 65 тисяч доларів.
Якщо ви хочете купити або замовити електромобіль NIO ES6, телефонуйте або приїжджайте до нашого салону з продажу електромобілів. Ми допоможемо вам визначитися з вибором і підберемо відповідний для вас та вашого бюджету електрокар з Китаю за найкращою на ринку ціною.