|
Кількість
|
Вартість
|
||
|
|
|||
П'ятиметровий кросовер Lynk & Co 09, створений на базі моделі Volvo XC90, став на торік конвеєр. Спочатку він запозичив усю техніку у шведського донора. Базова версія має бензинову турбочетвірку 2.0 (254 к.с., 350 Нм), 48-вольтовий стартер-генератор, восьмиступінчастий "автомат" та повний привід з муфтою. Сходинкою вище - гібрид Lynk & Co 09 PHEV, що заряджається, у якого на задній осі встановлений електромотор, а пікова віддача системи - 431 к.с. та 659 Нм. Тепер представлена третя модифікація, для якої використані агрегати китайської розробки. Кросовер Lynk & Co 09 EM-P - це теж гібрид, що заряджається, і у нього під капотом встановлений той же турбомотор 2.0 (254 к.с., 350 Нм), що і в інших «дев'яток». Але трансмісія та вся електротехніка вже інші.Мова про агрегати під брендом Leishen, який холдинг Geely представив минулого року. Ці гібридні системи вже використовуються на деяких моделях Geely та Lynk & Co, а для флагманського кросовера використана найбільш просунута конфігурація. Разом із ДВС під капотом розміщені мотор-генератор (потужністю 82 л.с.) та тяговий електродвигун, який видає 177 л.с. та 309 Нм. А на задній осі розташований окремий електромотор на 136 л. та 320 Нм.Передбачено послідовний та паралельний режими роботи гібридної системи. У послідовному режимі автомобіль пересувається на електротязі, а двигун внутрішнього згоряння працює виключно у режимі генератора, заряджаючи тяговий акумулятор. Зі зростанням швидкості, коли ефективність електромоторів падає, система переходить у паралельний режим: ДВС підключається до провідних колес за допомогою роботизованого зчеплення та триступінчастої коробки передач DHT Pro.Пікова віддача гібридної системи – 520 к.с. та 844 Нм! Передбачено сім їздових режимів, включаючи позашляхові.Якщо у базового гібрида, як і у аналогічного Volvo XC90, тягова батарея розташована в центральному тунелі, то нова версія EM-P має більший акумулятор під підлогою салону.Місткість збільшена з 18,8 до 40,1 кВт∙год, а дальність ходу на повній зарядці зросла з 60 до 150 км за циклом WLTC. Паспортна витрата палива – всього 0,95 л/100 км.При цьому обсяг бензобака теж збільшений (з 50 до 70 літрів), тому максимальна дальність ходу досягає 1100 км за циклом WLTC. Але й споряджена маса кросовера теж зросла на 150 кг: Lynk&Co 09 EM-P тягне на 2470 кг.Так що новий гібрид не став найдинамічнішим у сімействі. Навіть із повністю зарядженим акумулятором розгін до 100 км/год займає 5,9 с проти 5,6 с у версії PHEV.А з частково зарядженою батареєю час збільшиться до 6,1 с. Максимальна швидкість однаково обмежена на позначці 230 км/год. Тому в компанії позиціонують нову версію як найбільш далекобійну.



























