Кількість
|
Вартість
|
||
|
На автосалоні у Франкфурті електричний хетчбек Honda e нарешті з'явився перед публікою у повністю серійному вигляді. Крім кумедного ретродизайну, фінальна версія зберегла безрамкові двері, висувні ручки і навіть камери заднього виду замість зовнішніх дзеркал. Причому альтернативи їм не буде, тоді як, наприклад, кросовер Audi e-tron «в базі» має звичні дзеркала, а камери для нього – недешева опція.
Об'єктиви встановлені на дверях, їх корпуси не виступають за габарити машини, а лінзи мають гідрофобне покриття. Таке рішення дозволило покращити оглядовість, зменшити аеродинамічний опір хетчбека на 3,8% та суттєво знизити шум від вітру. Зображення з камер передається на шестидюймові дисплеї, розташовані на краях передньої панелі. Монітори мають два режими: у стандартному сліпа зона, порівняно із звичайними дзеркалами, зменшена на 10%, а в широкоформатному — на 50%. Яскравість зображення електроніка вибирається автоматично.
Honda e довжиною 3895 мм рівно на 100 мм коротша за нинішню модель Honda Jazz. До того ж електромобіль на 56 мм ширший (1750 мм) та на 49 мм нижче (1495 мм). В основі лежить нова електрична платформа, що мінімально уніфікована з іншими моделями. Вона має незалежну підвіску McPherson "по колу", а електромотор, за аналогією з платформою MEB концерну Volkswagen, розташований на задній осі. Тягова батарея з рідинним охолодженням розташована під підлогою салону, спереду під капотом упакована вся силова та керуюча електросистема плюс роз'єми для зарядки.
На вибір - дві версії потужністю 136 або 154 к.с., хоча електромотор у них насправді однаковий і в обох випадках видає 315 Нм. Місткість тягової батареї за сучасними мірками невелика (35,5 кВт∙год), а заявлений пробіг на одній зарядці — 220 км за циклом WLTP. Перезаряджання на 80% від «швидкого» терміналу має зайняти півгодини, а фірмовий зарядний модуль має потужність 22 кВт. Маленька Honda e важить дорослі 1,5 тонни і може розігнатися до 100 км/год приблизно за вісім секунд.
Honda e має лише чотири посадочні місця, скромний багажник та цільну спинку заднього дивана. А на передній панелі розташовано одразу п'ять дисплеїв. Крім двох екранів по краях, які замінюють дзеркала заднього виду, це приладовий дисплей на 8,8 дюйми і два тачскріни медіасистеми діагоналлю 12,3 дюйми кожен. Бортовий комплекс має голосове управління (для активації потрібно вимовити «Окей, Хонда») та функцію віддаленого доступу зі смартфона.
Якщо ви хочете купити або замовити електромобіль, телефонуйте або приїжджайте до нашого салону з продажу електромобілів. Ми допоможемо вам визначитися з вибором і підберемо відповідний для вас та вашого бюджету електрокар з Китаю за найкращою на ринку ціною.