Кількість
|
Вартість
|
||
|
Компанія представила третю модель - "молодший" седан Xpeng P5.
Насправді «п'ятірка» трохи компактніша за «сімку»: довжина — 4808 мм замість 4880 мм, а ширина — 1840 мм проти 1896 мм. Але платформа моделі P5 більш проста, уніфікована з кросовером G3: тут безальтернативний передній привід, задня напівзалежна підвіска і колісна база 2768 мм (замість 2998 мм у седана P7).
Кузов теж простіший. Двері тут звичайні розстібні (у моделі P7 передні двері піднімаються вгору), а замість суцільного скляного даху – тільки одне вікно зі зсувною шторкою. Колеса діаметром 17 або 18 дюймів. Натомість над аеродинамікою інженери попрацювали добре: заявлений коефіцієнт Cd — лише 0,223. Вся електротехніка зосереджена у передньому відсіку, тому єдиний багажник на 450 літрів зазвичай розташований у кормі.
Xpeng P5 оснащений електромотором з віддачею 211 л. та 310 Нм. На вибір запропоновано три варіанти тягового акумулятора. Базовий — літій-залізо-фосфатний ємністю 55,9 кВт∙год, якого має вистачити на 460 км за циклом NEDC. Дві інші батареї — літій-іонні: версія ємністю 66,2 кВт∙год забезпечує 550 км пробігу, а варіант на 71,4 кВт∙год — 600 км пробігу. Хоча зрозуміло, що насправді вийде максимум 400 км.
Натомість седан Xpeng P5 став першою моделлю з автопілотом XPilot 3.5: як заявлено, він із запасом відповідає третьому рівню автономності та може самостійно вести машину по трасі, а також паркуватися в автоматичному режимі. В арсеналі є відразу два лідори (по кутах переднього бампера), дванадцять ультразвукових датчиків, п'ять міліметрових радарів, тринадцять камер, а також автопілот пов'язаний з навігатором. Але такий XPilot 3.5 належить тільки найдорожчим версіям. У "середніх" варіантів спрощений XPilot 3.0 без лідерів, а "в базі" - просто адаптивний круїз-контроль.
На передній панелі – приладовий екран діагоналлю 12,3 дюйми та вертикальний планшет медіасистеми на 15,6 дюйми. Сама мультимедійка - з новою оболонкою Xmart OS 3.0 власної розробки, яка підтримує оновлення "по повітрю". Також передбачена оббивка сидінь шкірою наппа та електропривод передніх сидінь.