USD
  • UAH
Графік роботи:

 10:00-18:00

 

Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій гараж

У квітні двадцять першого німці офіційно представили нову модель Mercedes-Benz EQS (V297), що є преміальним електрокаром, побудованим на модульній платформі MEA (Modular Electric Architecture). Остання була розроблена спеціально для створення електромобілів, а флагманський EQS став первістком на її базі. Щоб новинку дистанціювати від класичного Mercedes S-класу W223, в компанії вирішили виконати кузов електричного EQS в стилі ліфтбека — з похилим дахом і великими п'ятими дверима, які піднімаються разом із заднім склом. Також п'ятидверка звертає увагу короткими звисами та зсунутою назад кабіною. Модельний ряд Mercedes Гострокутна головна оптика тут нагадує таку на інших моделях компанії, зокрема, CLA і CLS, при цьому опціонально можна замовити просунуті фари «Digital Light», всередині яких встановлені три потужні діоди та матриця з 1,3 млн мікродзеркал. Керуючи останніми, електроніка може «малювати» підказки для водія у вигляді стрілок та символів прямо на дорожньому полотні. Традиційної решітки радіатора на Mercedes EQS немає - замість неї встановлена ​​глуха заглушка, а ось передній бампер виконаний у досить традиційному для марки стилі. Каплеподібні задні ліхтарі на кормі об'єднані між собою перемичкою, як диски для моделі запропоновані колеса діаметром від 19 до 22″. Двері на електрокарі зроблені безрамковими, плюс їх можна оснастити електроприводом. Дверні ручки втоплені у кузов, а днище зроблено плоским. Все це, разом з клиноподібним силуетом, дозволило досягти рекордно низького для серійних машин коефіцієнта аеродинамічного опору 0,2 (на новому S-класі 0,22, на оновленій Tesla Model S - 0,208). Такий показник не лише знижує рівень шуму в салоні, а й дозволяє збільшити далекобійність. Ключовою фішкою в салоні нового Mercedes EQS є вражаюча передня панель MBUX Hyperscreen з трьома величезними екранами, розміщеними під єдиним склом шириною 141 см. Дане рішення є недешевою опцією, тоді як в базі машини покладено електронну приладку на окремому екрані 12,3″ без козир. вертикально орієнтований 12,8-дюймовий планшет на центральній консолі. Що стосується «гіперекрану», то він передбачає центральний тачскрин на 17,7″, а також два дисплеї на 12,3″ праворуч та зліва. Лівий відповідає за відображення панелі приладів, а інші два доповнені 12 актуаторами для забезпечення зворотного зв'язку, плюс вони більш контрастні за рахунок використання технології органічних світлодіодів (OLED). Таким чином, на машині із встановленим MBUX Hyperscreen на передній панелі взагалі не передбачено жодних фізичних кнопок. За керування цим дивом відповідають відразу вісім процесорів та 24 Гб оперативної пам'яті. Виробник рапортує, що мультимедійка має систему самонавчання, щоб згодом пропонувати водію та пасажиру ті функції, до яких вони найчастіше звертаються. Зрозуміло, новий Mercdes-Benz EQS хизується дорогими оздоблювальними матеріалами, відмінною шумоізоляцією і величезним переліком оснащення. Клієнти можуть замовити аудіосистему Burmester потужністю 710 ват з 15 динаміками, двосекційний панорамний дах, підігрів та вентиляцію всіх крісел, масаж, медіасистему для задніх пасажирів (це два екрани по 11,6 дюйма) та знімний планшет у підлокітнику. Модульна платформа MEA влаштована таким чином, що корпус тягової батареї включений до силової структури кузова, і до нього кріпляться передній та задній підрамники. Габаритна довжина ліфтбека становить 5 216 мм (в результаті він розмістився якраз між S-Class W223 з короткою і подовженою колісною базою), відстань між осями - 3 210, ширина - 1 926, висота - 1 512. Об'єм багажника за замовчуванням заявлений 610 літрів, але при складених спинках другого ряду розмір відсіку збільшується до 1770 л. Вже в основі є пневматична підвіска і повнокероване шасі, що передбачає поворот коліс задньої осі на кут до 4,5 градусів. Опціонально кут повороту можна збільшити до 10 градусів, що дозволить скоротити радіус розвороту з 11,9 до 10,9 метрів. Найдивовижніше, що на машині відразу встановлено повнокероване шасі з поворотними задніми колесами на 10 градусів, але ця функція заблокована із заводу. Активується вона за доплату, причому дія здійснюється через бортову медіасистему плюс передбачений тестовий період. Аналогічно в процесі експлуатації можна буде докуповувати й інші опції. Повнопривідна версія Mercedes-Benz EQS 580 4Matic йде з двома електродвигунами, які в сумі видають 523 к.с. та 855 Нм. З аналогічною батареєю такий ліфтбек важить 2585 кг і вистрілює до сотні за 4,3 с, при цьому максималка обох варіантів обмежена електронікою на 210 км/год. На одній зарядці топовий варіант може проїхати до 500 км. Модель оснащена 400-вольтовою електромережею, максимальна потужність зарядки - 200 кВт (для постійного струму). Від такого терміналу поповнити запас ходу на 300 кілометрів можна лише за 15 хвилин. Також передбачено рекуперативну зарядку акумулятора: її ефективність можна міняти підкермовими пелюстками (максимум 290 кВт на двомоторній версії).
Якщо ви хочете купити або замовити електромобіль Mercedes EQS 580 4-MATIC AMG  , телефонуйте або приїжджайте до нашого салону з продажу електромобілів. Ми допоможемо вам визначитися з вибором і підберемо відповідний для вас та вашого бюджету електрокар з Китаю за найкращою на ринку ціною.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Електромобіль Mercedes EQS 580 4-MATIC AMG

Доступно для замовлення
Артикул: 131141
$150 000
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Характеристики
Марка Mercedes-Benz
Модель EQS 580 4-MATIC AMG
Год випуска 2022
Тип топлива Электрический
Тип привода Полный
Трансмиссия AT
Количество дверей 4
Тип кузова Седан
Вместимость 5
Обьем багажника 610-1770
Вага 2490
Габарити 5227*1926*1513
Общая мощность аккумулятора (кВтч) 111,8
Максимальная мощность (л.с.) 523
Мощность двигателя (Квт) 385
Максимальная скорость (км / ч) 210
Крутящий момент 855
Разгон 0-100 км 4.3
Диапазон NEDC (км) 505
Пневмопідвіска Ні
Вгору