|
Кількість
|
Вартість
|
||
|
|
|||
Ліфтбек Rising F7 базується на тій же модульній платформі з плоскою батареєю в підлозі, що й кросовер Rising R7. Пружинні підвіски зібрані на підрамниках: передня - на подвійних поперечних важелях, задня - багатоважільна, для передніх коліс передбачені потужні гальма Brembo. Габаритна довжина ліфтбека – 5000 мм, ширина – 1953 мм, висота – 1494 мм, колісна база – 3000 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору сх = 0,206, це один з кращих показників для серійних автомобілів, при тому, що зовнішні дзеркала у Rising F7 звичайні, замінювати їх камерами розробники не стали.
Салон, в який ведуть двері з безрамковим склом, в цілому оформлений так само, як у кросовера, але є кілька відмінностей: у ліфтбека своє кермо з коліщатками прокручування, як у електромобілів Tesla, інший дизайн дверних карт, центрального тунелю і дефлекторів системи вентиляції. Головне родове «пляма» — триекранна передня панель, що нагадує мерседесівське табло MBUX Hyperscreen: під єдиним склом об'єднані щиток приладів (10,25 дюйма), центральний мультимедійний екран (15,05 дюйма) і розважальний екран для переднього пасажира. . Для пасажирів другого ряду передбачено власний багатофункціональний сенсорний екран із діагоналлю 8 дюймів. Об'єм багажника — 466 л, для зберігання дрібниць у салоні передбачено 18 різних кишень та скриньок.
В оснащенні заявлені преміальна аудіосистема з 14 гучномовцями (два з них вбудовані в підголівник крісла водія) і 32 пристрої штучного зору (у тому числі один лідер), необхідні для роботи повноцінного автопілота, хоча в Китаї поки не легалізовано навіть автопілот 3 рівня.
Базова версія Rising F7 оснащується єдиним електромотором на задній осі потужністю 250 кВт (340 к.с.), час розгону до 100 км/год – 5,7 с, запас ходу на одній зарядці – 600 км за китайським циклом CLTC.
Повнопривідний Rising F7 доповнений другим електромотором на передній осі, його потужність - 150 кВт (204 к.с.), першу "сотню" двомоторний ліфтбек набирає за 3,7 с, запас ходу на одній зарядці - 666 км.
Місткість батарей 90 кВт, натомість відомо, що Rising запропонує можливість їх швидкої заміни на спеціальних станціях, що дозволить не включати батарею у вартість електромобіля, тобто її можна буде взяти в оренду.






















