Кількість
|
Вартість
|
||
|
На квітневому автосалоні в Шанхаї 2023 року компанія BYD представила публіці нову модель своєї дочірньої марки Denza - електричний кросовер N7. Він був розроблений з огляду на показаний раніше концепт Inception.
Хоча в прес-релізі новинка і називається «кросовером», але формою кузова Denza N7 більше тягне на великий хетчбек. На її зовнішності розробники роблять особливий акцент: більшість компонентів екстер'єру (зокрема профіль даху) тут виконані за принципом золотого перерізу.
А ще на продемонстрованому автомобілі відсутні протитуманки – замість них встановлені лазерні далекоміри. Зважаючи на все, ці радари потрібні для роботи системи автономного управління.
На передній панелі в салоні BYD Denza N7 розміщено відразу три дисплеї. Під потреби віртуальної приладки виділено 10,25-дюймовий екран. Такий самий монітор розташований з боку переднього пасажира. Ну а між ними розміщений 17,3-дюймовий тачскрін мультимедійної системи. А ще є проекційний дисплей.
Сидіння кросовера мають оббивку зі шкіри наппа та забезпечені підігрівом. При цьому безпосередньо передні крісла додатково можуть похвалитися вентиляцією та електроприводом.
Зауважимо, що всі двері автомобіля мають електромагнітні замки, так що звичних рукояток в салоні немає - відмикання стулок здійснюється з кнопок. Також у базу включений скляний дах без зсувної секції.
А ще китайська Денза Н7 має незвичну реалізацію мікроклімату. Управління всіма дефлекторами здійснюється лише через меню мультимедійки. Також через тачскрин задаються основні параметри клімат-контролю.
При цьому бічні дефлектори на передній панелі мають індивідуальні налаштування. Для їхнього регулювання призначені спеціальні сенсорні клавіші, розміщені на поверхні панелі.
Останні дозволяють змінювати температуру повітряних потоків і швидкість вентиляції, причому поточні показники відображаються на дисплеях, вбудованих в дефлектори.
А ще представлена китайцями модель стала першим серійним авто, оснащеним преміальною французькою аудіосистемою Devialet. Остання тут має 16 динаміків. У неї є п'ять робочих пресетів та можливість ручного налаштування.
BYD Denza N7 2024 побудований на базі нової «дорослої» платформи e-platform 3.0, для якої характерна наявність підважки двоважеля спереду і багатоважеля ззаду. По колу в ходовці також задіяні пневмобалони, що дозволяють регулювати дорожній просвіт.
Габаритна довжина машини становить 4860 мм, у той час як відстань між її осями - 2940 мм. Ширина авто - 1935 мм, а висота (зі стандартним кліренсом) - 1602 мм. Об'єм багажника не афішується, при цьому спереду передбачено додаткові відсіки, причому досить місткий.
Безпосередньо ємність тягової батареї невідома, але вона нібито забезпечує нову Denza N7 далекобійність понад 700 км (за китайським циклом CLTC). Модель має 800-вольтову електросистему. Повідомляється, що за 10 хвилин перебування на станції швидкої зарядки запас ходу машини можна заповнити відразу на 250 км.
Базова модифікація оснащена одним електромотором, який встановлений на задній осі та видає 313 к.с. Більше просунутий варіант є повнопривідним. Він додатково має електродвигун на передній осі - на 218 сил. На жаль, динамічні характеристики машин поки що невідомі.
На домашньому (китайському) ринку старт продажів кросовера Денза Н7 заплановано на червень двадцять третього. Вартість електрокара обіцяють озвучити найближчим часом.