Кількість
|
Вартість
|
||
|
BMW i4 - це п'ятидверний ліфтбек розміром із нинішню «троячку». Приблизно таким же виявиться і Gran Coupe звичайної четвертої серії нового покоління, хоча насправді уніфікація моделі i4 з вуглеводневими машинами не така висока.
П'ятидверка має безрамкові двері, повністю діодну оптику та глухі передні ніздрі. Для виготовлення зовнішніх кузовних панелей широко використаний алюміній, а замість звичних ручок дверей під природний хват з'явилися втоплені рукоятки. Коефіцієнт аеродинамічного опору Cd - 0,24, хоча в деяких версій "троячки" буває і 0,23.
Як і кросовер BMW IX, ліфтбек i4 створений на новій чисто електричній платформі, у якій корпус тягової батареї інтегрований в силову структуру кузова. Конструкція підвісок «ай-четвірки» уніфікована зі звичайною «троячки»: спереду — стійки McPherson, ззаду — п'ятиважілка. Але електромобіль вже «в базі» має задню пневмопідвіску, а колію розширено на 26 мм спереду та на 13 мм ззаду. При цьому завдяки низькому розташуванню всіх електрокомпонентів центр ваги став нижчим на 53 мм.
Якщо у випадку з кросовером iX дизайнери рішуче відмовилися від фірмового стилю інтер'єру, то у ліфтбека BMW i4 салон все ж таки зберіг характерну форму передньої панелі і навіть центральну консоль. Але перед водієм все ж таки встановлена панель-безкозирка, на якій під єдиним склом розміщено два екрани. Приладовий дисплей має діагональ 12,3 дюйми, а тачскрин медіасистеми - 14,9 дюйми.
Сама система iDrive нового, вже восьмого покоління має розширений функціонал для роботи з хмарними сервісами та підвищену адаптивність до звичок та уподобань власника. Від окремого пульта клімат-контролю відмовилися остаточно: тепер все управління знаходиться у надрах мультимедійки. В обробці широко використані вторинну сировину та перероблені матеріали. Задній диван штатно поділено на три частини у пропорції 40:20:40. Об'єм багажника - від 470 до 1290 літрів. А ще ліфтбек може тягнути причіп масою до 1,6 тонн.
Моделі iX та i4 мають електротехніку BMW п'ятого покоління. Це компактні модульні електромотори, а також нова тягова батарея, питома енергоємність якої на 40% вища, ніж акумулятор вже немолодої моделі BMW i3. Висота осередків - 110 мм. Поки що для BMW i4 призначена лише одна версія батареї ємністю 83,9 кВт∙год, з якої використовуються 80,7 кВт∙год. Однак робоча напруга – лише 400 вольт, хоча Porsche та Audi вже застосовують 800-вольтову систему.
Ліфтбек вийде на ринок у двох версіях. Перша - BMW i4 eDrive40 із заднім приводом та одним електромотором, який видає 340 к.с. та 430 Нм. У спорядженому стані така п'ятидверка важить 2125 кг, час розгону до "сотні" - 5,7 с, максимальна швидкість електронно обмежена на позначці 190 км/год, а заявлений пробіг на одній зарядці - 590 км за циклом WLTP
Друга модифікація - BMW i4 M50, у розробці якої брало участь підрозділ M. Такий ліфтбек має повний привід з двома електромоторами: передній видає пікові 258 к.с., задній - 313 к.с. При цьому максимальна сукупна віддача системи навіть у короткостроковому режимі Sport Boost – 544 л. та 795 Нм. На терезах п'ятидверка тягне вже на 2290 кг! Максимальна швидкість теж обмежена (225 км/год), час розгону до 100 км/год – 3,9 секунди, а дальність ходу – 510 км. Також версія M50 має адаптивну M-підвіску з додатковими розтяжками.
Водій BMW i4 може налаштувати рівень рекуперації до найефективнішого режиму їзди «в одну педаль». Максимальна потужність рекуперації у одномоторної версії – 116 кВт, у двомоторної – 195 кВт. Однак і традиційні механічні гальма у ліфтбека не поступаються бензиновим машинам: на всіх чотирьох колесах встановлені вентильовані диски, спереду — чотирипоршневі механізми. Потужність зарядки від трифазної розетки змінного струму – 11 кВт, а від терміналу постійного струму – 200 кВт, тобто зарядити батарею з 10% до 80% можна за півгодини.
Природно, BMW i4 має повний набір електронних помічників, включаючи автопілот другого рівня, тобто адаптивний круїз-контроль з функціями утримання у смузі та зчитування дорожніх знаків. А ще електромобілі BMW нового покоління мають свій саундтрек, унікальний для кожної модифікації. Над звуковим супроводом, який призначений не так для водія, як для оточуючих пішоходів, працював німецький композитор Ханс Циммер, відомий своєю музикою до кінофільмів.
Бажаєте купити BMW i4 в Україні, зателефонуйте нашим менеджерам і вони вам з радістю в цьому допоможуть.
Якщо ви хочете купити або замовити електромобіль BMW i4, телефонуйте або приїжджайте до нашого салону з продажу електромобілів. Ми допоможемо вам визначитися з вибором і підберемо відповідний для вас та вашого бюджету електрокар з Китаю за найкращою на ринку ціною.