
Xiaomi Kunlun (YU9)
У звіті йдеться, що кросовер Xiaomi Kunlun EREV та гібридні автомобілі від GWM та Leapmotor наступного року отримають акумуляторну батарею ємністю 80 кВт⋅год. Вони стануть гібридними автомобілями з підзарядкою від мережі та найбільшою ємністю акумулятора, обігнавши нещодавно представлений флагманський позашляховик Zeekr 9X від Geely .
Більшість покупців автомобілів PHEV та EREV у Китаї, як правило, використовують їх як електромобілі на акумуляторах, не вмикаючи двигун внутрішнього згоряння. ДВЗ використовується в рідкісних випадках, наприклад, для поїздки до сусіднього міста. Тому в Китаї триває гонка озброєнь між виробниками NEV.

IM LS6 (ліворуч) та Zeekr 9X
Цього року SAIC випустила кросовер IM LS6 EREV з акумулятором ємністю 66 кВт⋅год. А Geely випустить Zeekr 9X PHEV з акумулятором ємністю 70 кВт⋅год. Конкуренція в Китаї загостриться, оскільки, як повідомляється, Xiaomi, GWM та Leapmotor випустять автомобілі зі збільшеним запасом ходу та ємністю акумулятора 80 кВт⋅год.
EREV від Xiaomi та Leapmotor з акумулятором ємністю 80 кВт⋅год
Китайське видання 36Kr Auto повідомило , що Xiaomi Kunlun, деякі моделі Great Wall Motor (GWM) та моделі D-серії під брендом Leapmotor наступного року отримають акумулятор ємністю 80 кВт·год. Їхній запас ходу на електротязі потенційно становитиме від 400 до 500 км.
36Kr припускає, що деякі зі згаданих автовиробників застосують високонікелеві акумулятори 8-ї серії, щоб зменшити потенційну вагу своїх плагін-гібридів. Популярні наразі акумулятори LFP (літій-залізо-фосфатні) мають недолік у вигляді підвищеної ваги. Як результат, багато PHEV з акумуляторами ємністю 80 кВт⋅год можуть важити понад три тонни.
Раніше високонікелеві акумулятори 8-ї серії здавалися нестабільними та ненадійними. Вони мали погану термостабільність та короткий термін служби. Однак найбільший у світі виробник акумуляторів, CATL , збирається запустити нове покоління таких акумуляторів наступного року. Підкреслимо, що високонікелевий акумулятор 8-ї серії є типом потрійного NMC-пакету. Наразі більшість NMC-акумуляторів використовують більш стабільну технологію 5-ї серії зі співвідношенням нікелю, кобальту та марганцю 5:2:3.

Xiaomi Kunlun
Гібридні автомобілі китайського виробництва з підзарядкою від мережі та акумуляторами ємністю 80 кВт⋅год затьмарять багато електромобілів з підзарядкою, доступних на ринку. Наприклад, варіант Tesla Model Y з великим запасом ходу використовує акумулятор ємністю 78,4 кВт⋅год. А базовий Xpeng G9 має акумулятор ємністю 79 кВт⋅год.
Говорячи про майбутні автомобілі, які, ймовірно, отримають акумулятор ємністю 80 кВт⋅год, то Xiaomi Kunlun очолює список. Цей позашляховик, ймовірно, називатиметься YU9 після виходу на ринок. Раніше повідомлялося, що він матиме високовольтну систему на 800 В та три ряди сидінь.

Наступний автомобіль з такою великою батареєю – це Leapmotor D16 . Це флагманський позашляховик китайського автовиробника, якого підтримує Stellantis. А остання модель, оснащена такою великою батареєю, – це Tank 800 Hi4-Z від Great Wall Motor.