Сьогодні Mercedes-Benz офіційно оголосив про початок передпродажів свого нового повністю електричного CLA Long-Wheelbase у Китаї. Електричний седан буде доступний у двох варіантах: повністю електричний CLA 300 L Ultra-Long Range Edition ціною 259 000 юанів (36 000 доларів США) та повністю електричний CLA 300 L Ultra-Long Range Intelligent Edition ціною 299 000 юанів (41 600 доларів США).

Вперше представлений на Шанхайському автосалоні 2025 року, повністю електричний CLA з довгою колісною базою вирізняється подовженою колісною базою, яка на 40 мм перевищує стандартну. Побудована на електричній архітектурі 800 В, нова модель пропонуватиме як задньопривідну, так і повнопривідну конфігурації. Вона також оснащена двоступінчастою коробкою передач, що забезпечує споживання енергії 10,9 кВт⋅год на 100 км та максимальний запас ходу CLTC 866 км.

Дизайн повністю електричного CLA з довгою колісною базою зберігає естетику стандартної моделі. Передня частина може похвалитися великою трапецієподібною решіткою радіатора, прикрашеною численними підсвіченими логотипами бренду, включаючи центральну зірку Mercedes-Benz. Як передні, так і задні фари містять світлодіодні денні ходові вогні у формі трипроменевої зірки.

Що стосується габаритів, то китайська версія має довжину 4763 мм, ширину 1856 мм і висоту 1469 мм, а колісна база — 2830 мм. Це на 40 мм більше колісної бази порівняно зі стандартною моделлю. Для довідки, закордонна версія зі стандартною колісною базою має довжину 4722 мм, ширину 1880 мм і висоту 1468 мм, колісну базу — 2790 мм, а коефіцієнт аеродинамічного опору — 0,21.

У салоні новий CLA має перероблену компоновку з трьома екранами, що складається з 10,25-дюймової РК-панелі приладів, 14,6-дюймового центрального екрана керування та опціонального 14-дюймового екрана розважальної системи для пасажира. Ця система працює на базі новітньої операційної системи Mercedes-Benz MB.OS, яка пропонує голосову допомогу на основі штучного інтелекту та підключення 5G. Дисплей для пасажира також підтримує керування жестами для інтерактивних функцій. Примітно, що інтелектуальні системи допомоги водієві та інформаційно-розважальні системи були розроблені переважно командою досліджень і розробок Mercedes-Benz у Китаї.

  

Під капотом варіант з одним двигуном та заднім приводом забезпечує максимальну потужність 268 кінських сил, розганяючись від 0 до 96 км/год за 6,6 секунди. Повнопривідна версія може похвалитися комбінованою максимальною потужністю 349 кінських сил, досягаючи розгону від 0 до 96 км/год за 4,8 секунди. Живлення забезпечується потрійним літієвим акумулятором ємністю 85 кВт·год, що забезпечує запас ходу CLTC 866 км. Технологія 800V забезпечує максимальну потужність зарядки 325 кВт, що дозволяє збільшити запас ходу на 325 км за 10 хвилин зарядки. Для інтелектуального водіння автомобіль оснащений новою архітектурою MB.OS та повноцінною інтелектуальною системою допомоги водієві L2++, а інтелектуальне рішення для водіння розроблено китайським стартапом Momenta .