
Компанія Smart відкрила попередній продаж свого позашляховика Smart #5 EHD за початковою ціною 189 900 юанів (26 600 доларів США). Як перша гібридна модель бренду з підзарядкою, новий автомобіль оснащений системою Geely NordThor Hybrid 2.0, що забезпечує запас ходу на повністю електричній тязі CLTC 252 км та повний запас ходу 1615 км.

Для довідки, Smart #5 наразі продається в шести комплектаціях з силовою установкою BEV , а ціновий діапазон становить від 239 900 до 379 900 юанів (від 33 700 до 53 200 доларів США).
Як новий варіант силового агрегату, загальний квадратний дизайн Smart #5 EHD продовжує дизайн варіанту BEV. Закрита передня решітка радіатора поєднується з багатошаровою конструкцією фар, що складаються з 328 світлодіодних блоків. Водночас включені нові елементи дизайну, такі як перероблений передній бампер з хромованими накладками.
У задній частині розташована група задніх ліхтарів наскрізного типу, форма яких з обох боків повторює фари, що складаються з 196 світлодіодних блоків. Задній бампер також був перероблений і оздоблений сірою обробкою, а вихлопна система має приховане розташування.

Розміри Smart #5 EHD становлять 4705/1920/1705 мм (довжина/ширина/висота), а колісна база — 2900 мм, що на 5 мм більше, ніж у варіанті BEV.
Для інтелектуального водіння Smart #5 EHD оснащений лідаром, встановленим на даху, а також 12 камерами, п'ятьма радарами міліметрового діапазону та 12 ультразвуковими радарами для підтримки бортової інтелектуальної системи допомоги водієві Pilot Assist. Система базується на двох інтелектуальних чіпах керування Nvidia Drive OrinX, що підтримують високошвидкісну та міську навігацію на автопілоті без використання карти високої чіткості, а також допомогу при паркуванні з пам'яттю.

Силовий агрегат побудований на базі технології Geely NordThor Hybrid 2.0, що складається з двигуна 1.5T та електродвигуна, поєднаних з 3-ступінчастою DHT. Максимальна потужність двигуна становить 120 кВт (161 к.с.), а електродвигун — 200 кВт (268 к.с.).
Літій-залізо-фосфатний акумулятор ємністю 41,46 кВт⋅год, що постачається компанією CATL, може похвалитися запасом ходу CLTC на повністю електротязі до 252 км. Повний запас ходу становить 1615 км. Під час швидкої зарядки акумулятор повністю заряджається з 10% до 80% за 20 хвилин.

У салоні компонування залишається майже таким самим і доступне в кольорах Obsidian Black та Light Honey Brown. Кабіна оснащена двоколірним кермом, 10,3-дюймовою повністю РК-панеллю приладів та двома 13-дюймовими AMOLED-екранами з роздільною здатністю 2,5K (один як центральний екран керування, а інший як розважальний екран другого пілота), які можна підключити до 25,6-дюймового дисплея AR-HUD.
Також для декору було додано хромовані елементи оздоблення, щоб відрізнити його від варіанту BEV.

Офіційний коефіцієнт використання внутрішнього простору становить 85%, а об'єм багажника можна збільшити до 1525 літрів після складання задніх сидінь.
Інші конфігурації включають крісло другого пілота в невагомості, аудіосистему Sennheiser з 20 динаміками та атмосферне підсвічування з 256 кольорами.