Компанія Volvo офіційно представила в Китаї абсолютно новий XC70 – середньо-великий позашляховик, що займає позицію між XC60 та XC90 у лінійці бренду. Побудований на новій супергібридній архітектурі SMA, XC70 є першою моделлю, яка використовує цю платформу.

Новий XC70 доступний у чотирьох комплектаціях, з рекомендованим роздрібним ціновим діапазоном від 416 900 до 496 900 юанів (приблизно від 57 300 до 68 400 доларів США). Протягом обмеженого часу Volvo пропонує акційні ціни від 269 900 юанів (37 100 доларів США).

XC70 доступний як у варіантах з переднім, так і з повним приводом, з варіантами акумуляторів, включаючи акумулятор ємністю 21,2 кВт⋅год, розрахований на 116 км запасу ходу за шкалою CLTC, або більший акумулятор ємністю 39,6 кВт⋅год, який забезпечує до 212 км. У поєднанні з гібридною системою, що підключається до мережі, автомобіль забезпечує запас ходу понад 1200 км.

Варіанти силового агрегату поєднують гібридний двигун 1,5 т з електродвигунами, потужність яких коливається від 234 кВт у базовій комплектації до 340 кВт у моделях з вищою комплектацією. Топова конфігурація забезпечує розгін від 0 до 100 км/год за 5,28 секунди. Зарядку від 0% до 80% можна здійснити всього за 23 хвилини, а позашляховик також підтримує зовнішнє джерело живлення потужністю 6 кВт для використання на вулиці.

З точки зору дизайну, XC70 продовжує скандинавську філософію дизайну Volvo, вирізняючись закритою передньою решіткою у формі щита, активними повітрозабірниками та фірмовими світлодіодними фарами «Молот Тора», які використовують адаптивну матричну технологію. Ззаду вертикальні задні ліхтарі у формі сокири вікінга ще більше підкреслюють впізнаваний стиль Volvo. Позашляховик має розміри 4815 мм у довжину, 1890 мм у ширину та 1650 мм у висоту, а колісна база становить 2895 мм. Клієнти можуть вибирати з семи кольорів кузова та кількох варіантів колісних дисків від 19 до 21 дюйма.

У салоні XC70 виконаний у мінімалістичному скандинавському стилі з «плаваючим» плануванням салону. Він оснащений 15,4-дюймовим центральним сенсорним екраном, 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів та 92-дюймовим проекційним дисплеєм доповненої реальності. Система підтримує чотиризонне розпізнавання голосу, планування поїздок на основі штучного інтелекту та бездротовий Apple CarPlay. Аудіосистема Harman Kardon включає 23 динаміки з можливостями захопливого об'ємного звучання.

XC70 також оснащений розширеними функціями допомоги водієві. Завдяки 24 бортовим датчикам, позашляховик оснащений 21 функцією безпеки та допомоги, включаючи екстрене гальмування, адаптивний круїз-контроль та автоматичне паркування. Інтелектуальна система допомоги водієві NPA наразі доступна на окремих автомагістралях у регіонах Цзянсу, Чжецзян та Шанхай, а ширше покриття буде додано шляхом оновлень програмного забезпечення.

Компанія Volvo підтвердила, що XC70 буде вироблятися в Тайчжоу, провінція Чжецзян, за світовими стандартами, а експорт планується на понад 70 ринків. Ціна ставить модель між традиційними розкішними позашляховиками та новішими конкурентами на енергетичних потужностях, орієнтуючись як на внутрішній, так і на міжнародний ринки.