Повнорозмірний гібридний позашляховик Zeekr 9X від Geely був запущений у Китаї з потужністю 1381 к.с., двокамерною пневматичною підвіскою та запасом ходу до 1250 км у змішаному циклі. Його стартова ціна становить 455 900 юанів (63 910 доларів США). Раніше Zeekr 9X отримав 42 667 замовлень протягом години після початку передпродажів у Китаї.

Компанія Geely Automobile запустила Zeekr у 2021 році як бренд висококласних електромобілів. Однак цього року Zeekr оголосила про значний перехід до гібридів із заряджанням від мережі. Першою моделлю PHEV бренду став флагманський кросовер 9X. Він став доступним для придбання 29 вересня.

Більше про Zeekr 9X
Zeekr 9X — це повнорозмірний позашляховик з габаритами 5239/2029/1819 мм. Його колісна база сягає 3169 мм. Для наочності, він на 32 мм довший, на 75 мм ширший і на 4 мм нижчий, ніж Mercedes-Benz GLS. Зовнішній стиль китайського позашляховика включає великі C-подібні світлодіодні фари, велику решітку радіатора та активний повітрозабірник. 9X також може похвалитися традиційними дверними ручками та круглим блоком задніх ліхтарів.

Zeekr 9X пропонується у п'яти варіантах кольорів кузова: чорному, білому, сріблястому, сірому та фіолетовому. Він оснащений 22-дюймовими дисками з кількома варіантами дизайну. Zeekr 9X має до 5 датчиків LiDAR по всьому кузову. Цей кросовер оснащений двокамерною пневматичною підвіскою з двоклапанною системою безперервного керування амортизаторами. Його дорожній просвіт досягає 288 мм у найвищому режимі підвіски. У найнижчому режимі цей позашляховик має висоту кліренсу 178 мм. Фари автомобіля можуть проектувати зображення на дорогу, взаємодіючи з іншими водіями та пішоходами.

Zeekr 9X також може бути оснащений активним стабілізатором поперечної стійкості 48V, який дозволяє мінімізувати крен кузова автомобіля під час крутих поворотів. Крім того, активний стабілізатор дозволяє підняти один бік у разі ризику зіткнення для підвищення безпеки. Інші цікаві функції включають безпечне проїзд по відкритих колодязях та підтримку траєкторії руху після проколу шини на швидкості 120 км/год.

Інтер'єр Zeekr 9X
Салон Zeekr 9X оснащений шістьма сидіннями з компонуванням 2+2+2. Доступні три комбінації кольорів: темно-синій, бежевий та коричневий. Центральна консоль автомобіля має великий блок із двох 16-дюймових екранів. Клієнти також можуть обрати один 16-дюймовий монітор та отримати знижку 5000 юанів (приблизно 700 доларів США). Інші особливості Zeekr 9X включають 47-дюймовий проекційний дисплей доповненої реальності. Пасажири на задніх сидіннях мають додатковий 17-дюймовий 3K-дисплей на стелі. Він має час відгуку 3 мілісекунди та п'ять кутів регулювання.

Залежно від комплектації, Zeekr 9X оснащений складаним столиком для правого пасажира другого ряду, чотиристоронньою поперековою опорою та 22-точковою системою масажу для сидінь першого та другого рядів, а також сонцезахисними шторками для кожного бокового вікна. Сидіння другого ряду також можуть обертатися на 180 градусів, подібно до раніше випущеної Lynk & Co 900 від Geely. Іншими розкішними особливостями є електропривод дверей та голосовий помічник зі штучним інтелектом Eva.

Базова комплектація Zeekr 9X оснащена системою допомоги водієві G-Pilot H7 з одним датчиком LiDAR та чіпом Nvidia Thor-U для максимальної швидкості 700 км/год. Топова модель пропонує п'ять LiDAR (включаючи датчик на 520 ліній) та два чипи Nvidia Thor-U для максимальної швидкості 1400 км/год. Zeekr називає цю систему «моделлю, готовою до L3». Вона здатна використовувати функцію навігації на автопілоті (NOA) від точки до точки та самостійно паркуватися. Ще однією особливістю є система автоматичного екстреного керування (AES), здатна уникнути зіткнення на швидкості 130 км/год.

Силовий агрегат Zeekr 9X
Базовий Zeekr 9X оснащений комбінацією 2-літрового двигуна внутрішнього згоряння та двох електродвигунів потужністю 660 кВт (885 к.с.). 9X Max має акумулятор ємністю 55 кВт⋅год, що забезпечує запас ходу на електротязі 300 км в умовах CLTC. Змішаний запас ходу автомобіля в режимі PHEV досягає 1200 км. Час розгону від нуля до ста становить 3,9 секунди.

Другий варіант силового агрегату пропонує таку ж комбінацію двигуна внутрішнього згоряння та електродвигунів. Однак він має акумулятор ємністю 70 кВт⋅год для 380 км запасу ходу на електротязі. З повним паливним баком 9X може проїхати до 1250 км. Позашляховик у топовій комплектації оснащений трьома електродвигунами потужністю 1030 кВт (1381 к.с.). Він може проїхати до 355 км на одному заряді. Його змішаний запас ходу становить 1165 км. Він розганяється до 100 км/год за 3,1 секунди.

Варто зазначити, що Zeekr 9X підтримує технологію зарядки 6C, завдяки високовольтній системі 900V. Вона дозволяє заряджати акумулятор від 20 до 80% за 8 хвилин 21 секунду. Двигун внутрішнього згоряння під капотом автомобіля може подавати живлення на акумулятор, заряджаючи його від 30 до 80% за 90 хвилин, навіть під час руху по автомагістралях зі швидкістю 120 км/год.

Комплектації та ціни Zeekr 9X
Zeekr 9X доступний у чотирьох комплектаціях. Базова версія Max може похвалитися системою G-Pilot H7 та системою повного приводу потужністю 660 кВт (885 к.с.). Її вартість становить 465 900 юанів (65 310 доларів США). Друга комплектація, Ultra, пропонує зручні сидіння другого ряду та сонцезахисні шторки для кожного бокового вікна. Її ціна становить 485 900 юанів (68 110 доларів США).

Третя комплектація Zeekr 9X Hyper може похвалитися активним стабілізатором поперечної стійкості 48V, активною бічною підтримкою водійського сидіння, поворотними сидіннями другого ряду та системою допомоги водієві G-Pilot H9. Її ціна становить 559 900 юанів (78 490 доларів США). Топова комплектація Zeekr 9X під назвою Obsidian Black коштує 599 900 юанів (84 100 доларів США).

Клієнти, які придбають Zeekr 9X до 31 грудня 2025 року, отримають знижку 10 000 юанів (1400 доларів США). Як наслідок, ціновий діапазон цього позашляховика становить від 455 900 до 589 900 юанів (63 910 до 82 690 доларів США).