
За словами генерального менеджера зі зв'язків з громадськістю BYD Group Лі Юньфея, пікап BYD Shark з підзарядкою від мережі рано чи пізно з'явиться на ринку Китаю. Запуск на внутрішньому ринку перебуває на стадії планування. GM натякнула, що ціна Shark у Китаї, здавалося б, буде нижчою, ніж на зарубіжних ринках.
Міжнародні продажі пікапа BYD Shark розпочалися у травні 2024 року, а країною запуску стала Мексика . До вересня 2025 року найбільший у світі виробник електромобілів експортував понад 30 000 одиниць цієї моделі. На деяких ринках ця вантажівка продається під назвою BYD Shark 6. У майбутньому ця модель вийде на ринок Китаю.
BYD Shark вирушає в Китай
Під час візиту до Мексики генеральний директор BYD Лі Юньфей опублікував фотографію пікапа BYD Shark у своєму акаунті в соціальних мережах Weibo. У розділі коментарів він написав, що цей автомобіль перебуває на стадії планування запуску всередині країни. Рано чи пізно він з'явиться в Китаї. Крім того, Лі Юньфей наголосив, що BYD Shark користується великим попитом за межами Китаю. Лі Юньфей також визнав, що його закордонна вартість вища, ніж можлива ціна всередині країни.

Продажі нових пікапів на енергетичних установках у Китаї стрімко зростають, з січня по серпень 2025 року було поставлено близько 49 000 одиниць (дані CPCA). Це на 536% більше, ніж за аналогічний період 2024 року. Раніше цей сегмент ринку стикався з серйозними труднощами через обмеження на використання транспорту в містах. Однак ці правила були пом'якшені, і багато міст скасували заборони на пікапи.
Зараз для BYD відносно безпечно вийти на місцевий ринок з пікапом Shark, оскільки ця ринкова ніша не така переповнена, як інші сегменти. Можна виділити двох конкурентів майбутнього автомобіля BYD: Ridarra RD6 PHEV (внутрішня назва Radar King Kong EM-P ) та GWM Cannon Alpha (також відомий як Sahar Poer, Shanhai Poer).
Більше про BYD Shark
BYD Shark — це великий пікап із міцним зовнішнім виглядом та розмірами 5457/1971/1925 мм. Його колісна база збільшується до 3260 мм. Усередині є п'ять місць, а вантажний кузов об'ємом 1450 літрів та максимальним корисним навантаженням 835 кг. Центральна консоль Shark має 12,8-дюймовий сенсорний екран та безліч фізичних кнопок.

Цей пікап оснащений гібридним силовим агрегатом з 1,5-літровим двигуном внутрішнього згоряння з турбонаддувом та двома електродвигунами із сукупною потужністю 320 кВт (429 к.с.) та крутним моментом 650 Нм. Завдяки акумулятору LFP ємністю 29,58 кВт·год, Shark може проїхати до 100 км на одному заряді в умовах NEDC. Його змішаний запас ходу досягає 840 км з витратою палива 7,5 літра на 100 км.
BYD Shark має різну ціну для кожної країни. Наприклад, у Мексиці його початкова ціна становить 899 980 песо (49 050 доларів США). Його початкова ціна для Австралії становить 57 900 австралійських реалів (38 120 доларів США). Рекомендована роздрібна ціна для Бразилії становить 379 800 реалів (71 180 доларів США).