
Офіційний запуск Onvo L60 2025 року від Nio відбувся 19 вересня за початковою ціною 206 900 юанів (29 500 доларів США), а опція «батарея як послуга» (BaaS) – від 149 900 юанів (21 400 доларів США). Оновлений електричний позашляховик має покращену енергоефективність, можливості інтелектуальної кабіни та комфорт салону, а поставки очікуються в середині-кінці жовтня.
Модель 2025 року представляє нові варіанти кольорів кузова, дизайн колісних дисків, теми інтер'єру та аксесуари, включаючи складаний задній столик. Поточні власники Onvo зможуть отримати доступ до деяких покращень енергоефективності та інтелектуальної кабіни через майбутні оновлення OTA.
Клієнти, які внесуть депозит і зафіксують своє замовлення до 30 вересня, отримають шість спеціальних пропозицій, зокрема знижки на преміальні кольори фарбування, спеціальні дизайни дисків та пакети оздоблення інтер'єру Nappa Luxury. Додаткові переваги включають план з нульовим початковим внеском та три роки безвідсоткового фінансування, 144 безкоштовні ваучери на заміну акумулятора, п'ять років безкоштовної допомоги з навігацією NOA, аксесуари для комфорту та 3000 балів лояльності.

У зовнішньому дизайні збережено закриту передню решітку та розділене розташування фар з L-подібними денними ходовими вогнями. Новинкою 2025 року є варіант кольору кузова «Dawn Gold», який можна поєднати з яскраво-срібною обробкою вікон та 20-дюймовими яскраво-срібними дисками для елегантного вигляду.

У салоні всі моделі L60 2025 року тепер стандартно оснащені вентильованими задніми сидіннями, прихованою інтеграцією електронної контрольованої системи (ETC) та фільтрацією синього світла для всіх екранів салону. Можливості штучного інтелекту автомобіля були розширені завдяки функціям просторового реагування на запитання та покращеній системі допомоги задньому приводу на слизьких поверхнях.

Додаткові оновлення інтер'єру включають сидіння зі шкіри Nappa кольору Moon Brown або Cloud Rice, шкіряне кермо у тон, преміальну обробку під мармур та складаний столик для правого заднього пасажира.

Силовий агрегат, як і раніше, оснащений власно розробленою Onvo системою електроприводу з карбідом кремнію 900 В, причому повнопривідна версія видає комбіновану потужність 340 кВт (456 к.с.) та крутний момент 440 Нм, що дозволяє розганятися від 0 до 100 км/год за 4,6 секунди. За даними Onvo, після оновлення програмного забезпечення Coconut 2.0.5 наприкінці вересня, задньопривідна версія досягне показника споживання енергії CLTC 11,9 кВт·год на 100 км.