
Оновлений електричний ліфтбек Zeekr 001 від Geely розпочав передпродажі в Китаї з піковою потужністю 680 кВт (912 к.с.). Час розгону від нуля до сотні становить 2,83 секунди. Zeekr 001 2026 модельного року може похвалитися зарядкою постійного струму 12C та запасом ходу на CLTC до 810 км.
Спочатку Zeekr 001 розроблявся як концепт-кар для бренду Lynk & Co. Однак у 2021 році він був випущений під брендом Zeekr . Цей ліфтбек базується на модульній архітектурі SEA. У лютому 2024 року оновлений Zeekr 001 вийшов на китайський ринок зі збільшеною потужністю та покращеним обладнанням. 23 вересня 2025 року оновлений Zeekr 001 2026 модельного року став доступним для замовлення в Китаї.
Більше про оновлений Zeekr 001
Оновлений Zeekr 001 подав заявку на отримання ліцензії на продаж у Китаї у серпні 2025 року. Він зберігає дизайнерську мову попередньої моделі. Zeekr 001 має характерні ходові вогні, фари в передньому бампері та елегантну лінію даху. Розміри Zeekr 001 становлять 4977/1999/1533 мм, а колісна база — 3005 мм.

Оновлений Zeekr 001 оснащений двокамерною пневматичною підвіскою, яку можна регулювати на 85 мм. Дорожній просвіт автомобіля в найвищому режимі становить 206 мм. Представники бренду наголосили, що цей ліфтбек став більш пристосованим для бездоріжжя. Zeekr 001 має систему безперервного контролю амортизації CDC.
Ще однією перевагою Zeekr 001 модельного року 2026 року є система допомоги водієві G-Pilot H7. Вона складається з 31 датчика, включаючи LiDAR. Вони надсилають інформацію на чіп Nvidia Thor-U. Його пікова обчислювальна потужність досягає 700 TOPS (трильйонів операцій за секунду). Для порівняння, попередній Zeekr 001 мав систему G-Pilot H5, яка включала два чіпи Nvidia Orin-X, здатні виконувати 508 TOPS.
Однак, головним удосконаленням оновленого Zeekr 001 стала система силового агрегату. Його базовий варіант із заднім приводом оснащений одним електродвигуном потужністю 370 кВт (489 к.с.) на задній осі. Він живиться від двох варіантів акумуляторів: LFP на 95 кВт·год та потрійний NMC на 103 кВт·год. Запас ходу з CLTC становить від 710 до 810 км. За даними Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю, ця модель має пікову швидкість 280 км/год.
Повнопривідний варіант Zeekr 001 має два електродвигуни (310+370 кВт) із сукупною піковою потужністю 680 кВт (912 к.с.). За даними Zeekr, час розгону від нуля до сотні становить 2,83 секунди. Нагадаємо, що попередня модель пропонує 580 кВт (777 к.с.). А модель для європейського ринку має пікову потужність 400 кВт (536 к.с.). Вона має ті ж два варіанти акумуляторів для запасу ходу від 640 до 762 км в умовах CLTC. Максимальна швидкість становить 280 км/год.
Оновлені попередні продажі Zeekr 001
Оновлений Zeekr 001 став доступним для замовлення за депозитом у розмірі 2000 юанів (280 доларів США). Інформації про остаточну ціну цього ліфтбека немає. Однак він надійде до дилерів по всьому Китаю 4 жовтня, а офіційний запуск і поставки заплановані на 11 жовтня. Більше про оновлений Zeekr 001, як тільки ми її отримаємо.
Тим часом, зазначимо, що ціновий діапазон попереднього Zeekr 001 становить від 259 000 до 329 000 юанів (36 400 – 46 240 доларів США). За даними China EV DataTracker , Zeekr продав 24 126 одиниць цього спортивного ліфтбека. Для наочності, його основний конкурент, Denza Z9 GT, продав 6 328 одиниць за той самий період.