26 вересня Mazda офіційно представила EZ-60 , свій новітній середньорозмірний позашляховик, розроблений у рамках стратегії електрифікації бренду Mazda. На міжнародному ринку модель продаватиметься під назвою Mazda CX-6e, коли її експорт розпочнеться у 2026 році. EZ-60 пропонується у шести конфігураціях з офіційними цінами від 119 900 юанів (16 800 доларів США) до 160 900 юанів (22 600 доларів США).

EZ-60 базується на архітектурі EPA від Changan і доступний з двома варіантами силових агрегатів: повністю електричною версією та гібридною версією зі збільшеним запасом ходу. Обидві версії мають єдиний зовнішній дизайн, який відображає філософію дизайну Mazda, адаптуючись до вимог автомобілів на нових джерелах енергії. Передня частина має закриту решітчасту решітку та має підсвічений значок Mazda, розділені блоки фар та вузькі денні ходові вогні.

Приховані дверні ручки, електронні бічні дзеркала та аеродинамічні канали, вбудовані в задні стійки та передній бампер, підкреслюють сучасний стиль позашляховика.

Що стосується габаритів, то довжина автомобіля становить 4850 мм, ширина — 1935 мм, а висота — 1620 мм, а колісна база — 2902 мм. Усі комплектації стандартно оснащені 19-дюймовими колесами, а комплектації вищого класу можуть бути оснащені 21-дюймовими дисками. Клієнти також можуть вибрати один із семи варіантів кольорів кузова, включаючи два ексклюзивні варіанти оздоблення.

Салон має контурне планування та включає технологічні елементи. 26,45-дюймовий плаваючий дисплей 5K служить центральним інтерфейсом керування в поєднанні з 4-нм процесором салону. 50-дюймовий проекційний дисплей з доповненою реальністю входить до стандартної комплектації, а 100-дюймовий 3D-HUD доступний як оновлення. Додаткове обладнання включає двоспицеве ​​кермо з плоским дном, бездротову зарядку та преміальну аудіосистему з 23 динаміками та підтримкою Dolby Atmos. Сидіння розроблені з передніми кріслами в невагомості, які пропонують підігрів, вентиляцію, масаж та кілька регулювань потужності. Другий ряд має конструкцію складання 4/6.

Що стосується технологій, EZ-60 оснащений кількома радарами та камерами для забезпечення допомоги водієві 2-го рівня. Функції включають адаптивний круїз, утримання смуги руху, керування з навігацією як у місті, так і на трасі, а також автоматизоване паркування. Функції підключення включають довічне базове обслуговування даних, безкоштовні розважальні дані протягом двох років та підтримку інтелектуального голосового керування.

Що стосується продуктивності, повністю електрична модель оснащена заднім двигуном потужністю 190 кВт, встановленим у парі з літій-залізофосфатним акумулятором ємністю 77,94 кВт⋅год, який забезпечує запас ходу за шкалою CLTC у 600 км. Версія зі збільшеним запасом ходу поєднує 1,5-літровий генератор з акумулятором ємністю 31,73 кВт⋅год, що забезпечує запас ходу 200 км на повністю електричній основі, зберігаючи при цьому ту саму потужність двигуна 190 кВт.

Changan Mazda заявила, що після EZ-60 з'являться додаткові моделі на нових енергетичних системах, що ознаменує розширення модельного ряду бренду в Китаї перед виходом на зарубіжні ринки.