
N6 має спільні елементи дизайну з Nissan N7, зокрема підсвічений логотип. Фото: Nissan
Компанія Dongfeng Nissan розпочала виробництво свого двигуна NR15 – 1,5-літрового атмосферного двигуна, спеціально розробленого для гібридних систем із підзарядкою від мережі. Двигун буде встановлений на Nissan N6 , перший гібридний седан компанії з підзарядкою від мережі в Китаї, запуск якого заплановано на четвертий квартал 2025 року, повідомляє Auto-home .
Згідно з інформацією , оприлюдненою Міністерством промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT), N6 поєднує в собі двигун NR15 потужністю 75 кВт (101 к.с.) з електродвигуном потужністю 155 кВт (208 к.с.). Гібридна система працює в парі з літій-залізо-фосфатним (LFP) акумулятором ємністю 21,1 кВт⋅год, постачальником якого є Rept Battero Energy Co., Ltd., що забезпечує запас ходу на повністю електричній енергії за циклом WLTC 125 км та 130 км, залежно від конфігурації.

Гібридний двигун NR15 об'ємом 1,5 л, розроблений для першого підключаємого гібридного седана Nissan.
Побудований на архітектурі Tianyan від Dongfeng Nissan, N6 має довжину 4831 мм, ширину 1885 мм і висоту приблизно 1,49 мм, а колісна база становить 2815 мм. Таке компонування дозволяє розмістити як акумулятор, так і компоненти двигуна згоряння, зберігаючи при цьому пропорції салону, типові для седанів середнього розміру.
У дизайні N6 відповідає найновішому стилістичному підходу Nissan. Передня частина має закриту решітку радіатора та безперервну світлодіодну смугу у формі «зіркового кільця», що проходить по всій ширині автомобіля, доповнену фарами у формі бумеранга та підсвіченим логотипом Nissan. Бічний профіль має приховані дверні ручки, а задня частина інтегрована у кришку багажника у формі «качиного хвоста» та наскрізний задній ліхтар із підсвіченим написом «NISSAN». Задній бампер має двоколірну обробку та приховану вихлопну трубу.

N6 має закриту решітку радіатора, світлодіодну панель у формі зірки, підсвічені літери на задній панелі та приховану вихлопну трубу.
Двигун NR15 було налаштовано з акцентом на ефективність та довговічність, що відповідає давнім цілям розробки Nissan. У поєднанні з електродвигуном гібридна система розроблена для роботи двигуна в межах його оптимального діапазону ефективності за більшості умов.
N6 виходить на ринок після запуску Nissan N7 на початку цього року, першого електричного седана бренду в Китаї, ціна якого починається від 119 900 юанів (16 840 доларів США). Виходячи з його позиціонування та силового агрегату, очікується, що ціна N6 буде нижчою, ніж у N7, і згодом може стати частиною експортної лінійки Dongfeng Nissan через спільне підприємство з NCIC.
Офіційні деталі щодо системи заряджання та конфігурацій комплектації N6 будуть опубліковані ближче до запуску.