21 вересня компанія Lotus офіційно представила оновлені моделі Emeya та Eletre . Нова Emeya доступна за початковою ціною 538 000 юанів (74 800 доларів США), тоді як Eletre починається від 558 000 (77 600 доларів США).

Ціни на новий Lotus Emeya:

600: 538 000 юанів (74 800 доларів США)
600 SE: 588 000 юанів (81 800 доларів США)
900: 828 000 юанів (115 000 доларів США)
Ціни на новий Lotus Eletre:

600: 558 000 (77 600 доларів США)
600 SE: 608 000 (84 500 доларів США)
900: 838 000 юанів (116 500 доларів США)

Оновлений Lotus Eletre

Як незначне оновлення, новий Lotus Eletre зберігає загальний дизайн попередньої моделі, але тепер має більш динамічні чорні емблеми. Розміри автомобіля залишаються незмінними: 5103 мм у довжину, 2019 мм у ширину та 1636 мм у висоту, а колісна база становить 3019 мм.

Оновленням у лінійці Eletre є стандартне встановлення 22-дюймових 10-спицевих сірих кованих дисків. Варіанти 600 та 600 SE оснащені 6-поршневими фіксованими передніми та плаваючими задніми супортами, тоді як топова модель 900 може похвалитися високопродуктивною 10-поршневою карбоново-керамічною гальмівною системою.

Всередині дизайн інтер'єру Eletre також залишається незмінним. Що стосується оснащення, моделі 600 та 600 SE включають передні сидіння з електрорегулюванням у 12 напрямках, підігрівом та вентиляцією, а також аудіосистему KEF Premium з 15 динаміками. 600 SE також має інтелектуальний панорамний люк PDLC, передні сидіння з електрорегулюванням у 20 напрямках, функцію масажу передніх сидінь та активне підрульове керування задніми колесами. Модель 900 базується на пропозиціях 600 SE, оснащуючи їх інтелектуальною системою стабілізації кузова та іншими передовими функціями.

Під капотом моделі 600 та 600 SE оснащені системою повного приводу з двома двигунами, що забезпечує сукупну потужність 450 кВт (603 к.с.) та крутний момент 710 Нм. У поєднанні з одноступінчастою коробкою передач ці моделі розганяються від 0 до 100 км/год за 4,5 секунди. Вони оснащені акумуляторною батареєю ємністю 112 кВт⋅год, що забезпечує запас ходу CLTC до 650 км. Флагманська модель 900 також використовує дводвигунову систему з потужнішими 675 кВт (905 к.с.) та крутним моментом 985 Нм. Цей варіант оснащений двоступінчастою коробкою передач, що дозволяє розганятися від 0 до 100 км/год за 2,95 секунди. Він також оснащений акумуляторною батареєю ємністю 112 кВт⋅год, що забезпечує запас ходу CLTC до 560 км.

Новий Lotus Emeya

Зовнішній дизайн нової Emeya також залишився незмінним, а розміри відповідають попереднику: 5139 мм у довжину, 2005 мм у ширину та 1464 мм у висоту, з колісною базою 3069 мм. Усі моделі Emeya тепер стандартно оснащені 21-дюймовими 10-спицевими сірими кованими дисками. Моделі 600 та 600 SE оснащені 6-поршневими фіксованими спереду та плаваючими задніми супортами, тоді як модель 900 має 10-поршневу карбоново-керамічну гальмівну систему.

Дизайн інтер'єру Emeya також перейнято від попередньої моделі, включаючи 15,1-дюймовий OLED-екран центрального керування та 55-дюймовий AR-HUD, який відображає дорожню інформацію, навігацію та дані допоміжного водіння.

Технічні характеристики силового агрегату для Emeya залишаються однаковими для всієї лінійки, причому всі моделі використовують систему повного приводу з двома двигунами. Варіанти 600 та 600 SE видають сукупну потужність 450 кВт (603 к.с.) та крутний момент 710 Нм, розганяючись від 0 до 100 км/год за 4,15 секунди. Ці моделі оснащені акумуляторною батареєю ємністю 102 кВт·год, що забезпечує запас ходу CLTC у 585 км. Модель 900 забезпечує потужність 675 кВт (905 к.с.) та крутний момент 985 Нм, розганяючись від 0 до 100 км/год за 2,78 секунди. Вона також використовує акумуляторну батарею ємністю 102 кВт·год, що забезпечує запас ходу CLTC у 530 км.