
Продажі групи BYD у вересні впали на 5,9% до 393 060 одиниць порівняно з аналогічним місяцем минулого року. Це відбувається після двох місяців стагнації, протягом яких продажі групи BYD залишалися майже незмінними в липні та серпні.
Основною рушійною силою падіння продажів є сам бренд BYD, продажі якого у вересні впали на 11,4% до 355 774 одиниць, продовжуючи падіння на 3,6% у серпні, згідно з даними, що відстежуються China EV DataTracker .
BYD переживає труднощі на внутрішньому ринку Китаю, де цінова війна досягла свого дна, і більшість автовиробників просто не можуть опуститися нижче, не зіткнувшись із довгостроковими викликами. Продажі марки BYD у Китаї за останні три місяці знизилися в середньому на 20%.

Ще одним критичним фактором є падіння продажів гібридних автомобілів BYD (PHEV). У вересні продажі PHEV знизилися на 25,6% до 188 010 одиниць. Продажі PHEV знижуються вже шість місяців поспіль, починаючи з квітня.

Від різкішого падіння BYD стримують три фактори: три нові суббренди, продажі BEV (електричних транспортних засобів на акумуляторах) та закордонні продажі.
Продажі бренду Fang Cheng Bao, що спеціалізується на міцних позашляховиках компанії BYD, зросли на 345% до 24 121 одиниці, тоді як продажі преміального бренду Denza зросли на 20,5% до 12 407 одиниць, а продажі бренду суперкарів Yangwang зросли на 145% до 758 одиниць у вересні порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Також у вересні BYD продала 71 256 автомобілів за межами Китаю, що на 115,8% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Раніше цього тижня BYD завершила створення свого величезного експортного парку, що складається з восьми великих автовозів із сукупною річною транспортною потужністю один мільйон автомобілів. Останній з них, який був введений в експлуатацію на початку цього тижня, отримав назву BYD Jinan.
Продажі електромобілів BYD зросли на 24,3% до 205 050 автомобілів у річному обчисленні.
У третьому кварталі група BYD продала 1 105 591 автомобіль у всьому світі, що на 2,1% менше, ніж минулого року, і це перше квартальне зниження з 2020 року. Бренд BYD зазнав падіння на 4% порівняно з минулим роком.
Автовиробник з Шеньчженя експортував 232 806 одиниць у третьому кварталі, що на 146,4% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Продажі гібридних автомобілів (PHEV) впали на 23,7% до 523 069 одиниць, тоді як продажі повністю електричних автомобілів зросли на 31,4% до 582 522 одиниць.
Це відбувається в той момент, коли багато китайських стартапів у сфері електромобілів досягають рекордних показників продажів. Наприклад, Leapmotor вперше перевищив позначку в 60 000 щомісячних продажів, подвоївши свої продажі порівняно з минулим роком. Тим часом Nio, Xiaomi та Xpeng досягають історичних максимумів у вересні.

Найбільший конкурент BYD, Geely, який іноді називають китайським Volkswagen через численні бренди, якими він володіє, продав у третьому кварталі 442 672 електромобілі (BEV + PHEV), що становить зростання на 96,2%, головним чином завдяки бренду Galaxy.