Кількість
|
Вартість
|
||
|
На передній осі встановлений електромотор з віддачею 204 л. і 310 Нм, а блоки літій-іонного тягового акумулятора розташовані не лише під підлогою салону, а й у багажнику. Через це задню багатоважіль довелося замінити більш компактною напівзалежною підвіскою.
Загальна ємність батареї — 56,6 кВт∙год. Це на порядок більше, ніж у близької за форматом глобальної моделі Hyundai Ioniq Electric (38,3 кВт∙год). Повна зарядка від розетки займає 9,5 години, а заявлена дальність ходу - 490 км циклу NEDC. У порівнянні з бензиновою топ-версією електрична Lafesta важча на 218 кг і тягне на 1603 кг. Максимальна швидкість - 165 км/год.
Відмінність передньої частини автомобіля із заглушкою замість решітки радіатора зробила електричну Лафесту трохи довшою за бензинові варіанти: 4705 замість 4660 мм. А в салоні з'явилися нова, повністю віртуальна комбінація приладів та кнопковий пульт керування трансмісією замість важеля.
Якщо ви хочете купити або замовити електромобіль, телефонуйте або приїжджайте до нашого салону з продажу електромобілів. Ми допоможемо вам визначитися з вибором і підберемо відповідний для вас та вашого бюджету електрокар з Китаю за найкращою на ринку ціною.