
12 вересня компанія BYD офіційно представила свій повнорозмірний позашляховик класу люкс Yangwang U8L ціною 1,28 мільйона юанів (179 800 доларів США). Новий автомобіль має довжину 5,4 метра та оснащений технологіями BYD, включаючи «Боже око» — передову систему допомоги водієві, технологію e 4 та інтелектуальну систему керування кузовом DiSus-P+ .

Габарити кузова Yangwang U8L становлять 5400/2049/1921 мм (довжина/ширина/висота), а колісну базу — 3250 мм.
Використовуючи платформу e 4 (Yisifang) від BYD , Yangwang U8L може розганятися від 0 до 100 км/год за 3,5 секунди, має мінімальний радіус повороту 5,45 м та підтримує контроль стійкості шин під час сценаріїв прориву шин навіть на високих швидкостях, поворот на баку, рух крабом та аварійне спливання на воді. Загалом пропонується 13 режимів руху, включаючи умови снігу, піску та повені.
Силовий агрегат складається з двигуна 2.0T, акумуляторної батареї Blade ємністю 55,53 кВт⋅год та чотирьох електродвигунів, що забезпечують сукупну потужність 880 кВт (1180 к.с.) та крутний момент 1520 Нм. Запас ходу на повністю електричному ходу становить 200 км, а на повному ходу – 1160 км. Об’єм паливного бака становить 90 літрів. Зарядка акумулятора з 30% до 80% за допомогою швидкої зарядки займає 13,5 хвилини.

Передове рішення для допомоги водієві розроблено на базі системи BYD «God's Eye» A (DiPilot 600), яка використовує три лідари, п'ять міліметрових радарів, 14 ультразвукових радарів та 18 камер для реалізації високошвидкісної NOA, міської NOA, автоматичної допомоги при паркуванні та дистанційної допомоги при паркуванні.

Водночас, система інфрачервоного зору може виявляти динамічні об'єкти на відстані до 120 м та має максимальну дальність виявлення 300 м в темряві, тумані, дощі та запиленості.
Салон має компонування 2+2+2 з шістьма сидіннями. Загальний об'єм салону автомобіля становить 5,3 м³, максимальний простір для колін у другому ряду може сягати 280 мм, а максимальний об'єм багажника — 1115 л. Крім того, інтелектуальні вікна з функцією захисту від холоду можуть регулювати затемнення залежно від умов освітлення навколишнього середовища.
Кабіна оснащена системою DiLink 300 від BYD, що працює на 3-нм чіпі. Є 12,8-дюймовий вигнутий центральний екран керування OLED, 23,6-дюймова приладова панель, мультимедійний екран другого пілота та AR-HUD.

Для пасажирів задніх сидінь також доступний 21,4-дюймовий стельовий розважальний екран.
Крім того, сидіння керівника другого ряду в невагомості оснащені динаміком у підголівниках, функцією 18-точкового масажу, інтелектуальним екраном у підлокітнику, підставкою для ніг, невеликим столиком та бездротовою зарядкою.

Інші конфігурації включають 32 динаміки Dynaudio, панорамний люк на даху площею 1,7 дюйма, холодильник з підігрівом та охолодженням, 13 портів живлення та USB по всьому салону, 14 подушок безпеки та 128-кольорове фонове освітлення. BYD також стверджує, що рівень шуму в салоні не перевищує 64,6 дБ на швидкості автомобіля 120 км/год.