
Компанія BYD офіційно випустила відео-тизер, що підтверджує дебют свого тестового автомобіля Yangwang U9 02. За даними компанії, автомобіль оснащений потужністю 2220 кВт (2978 к.с.), яку описують як «найпотужнішу у світі кінську потужність».
У короткому анонсі було показано тестовий автомобіль Yangwang U9, що виїжджав з гаража, але BYD не надала додаткових подробиць про дизайн чи характеристики прототипу 02. Хоча модель все ще перебуває на ранній стадії тестування, це оголошення відбулося після низки гучних досягнень, досягнутих тестовим автомобілем Yangwang 01, U9.
У серпні випробувальний автомобіль Yangwang U9 офіційно побив світовий рекорд швидкості для електромобілів, досягнувши швидкості 472,41 км/год під час пробігу на треку. Ця швидкість зробила його найшвидшим серійним електромобілем за всю історію спостережень. Результат можна порівняти з поєднанням п'яти основних технологій, розроблених для автомобіля.
Перша – це світовий дебют серійної платформи надвисокої напруги 1200 В. Ця система дозволяє електродвигунам ефективніше споживати енергію, забезпечуючи стабільну та високу продуктивність на екстремальних швидкостях. Доповнює її платформа BYD e4 (Yi Sifang), яка включає чотири двигуни зі швидкістю 30 000 об/хв. Кожен двигун видає 555 кВт, що разом дає загальну потужність системи 2220 кВт (2978 к.с. або 3018 к.с.).
Така конфігурація забезпечує U9 виняткове співвідношення потужності до ваги в 1200 к.с. на тонну, що перевершує показники, встановлені гіперкарами, такими як Koenigsegg Jesko Absolut, який має близько 986 к.с. на тонну. Високе співвідношення лежить в основі здатності U9 розганятися та підтримувати стабільність на рекордних швидкостях.
Стабільність додатково підвищується завдяки інтелектуальній системі активного контролю кузова DiSus-X (Yun Nian-X). Ця технологія динамічно регулює положення автомобіля в режимі реального часу, покращуючи зчеплення та керованість. Для підтримки такої продуктивності U9 використовує високопродуктивні шини вітчизняної розробки, розраховані на швидкість до 500 км/год. Завдяки напівслік-конструкції та широкому протектору ці шини розширюють площу контакту з дорогою, забезпечуючи необхідне зчеплення.
Раніше U9 встановлював помітні рекорди, зокрема розгін зі швидкістю 391,94 км/год у жовтні 2024 року, що зробило його найшвидшим автомобілем у Китаї на той час. Він також проїхав коло на Нюрбургринзі за 7 хвилин 17 секунд у листопаді 2024 року.
BYD ще не розкрила технічні характеристики чи терміни запуску Yangwang U9 02. Однак, як з U9, так і з нещодавно анонсованим прототипом, Yangwang продовжує робити акцент на розробці високопродуктивних електромобілів.